So fresh. So good… So TikTok | Case Study
Μια μελέτη περίπτωσης για την ένταξη του TikTok στο digital marketing plan της Crepaland από την ομάδα του Astralón, παράλληλα με την ενίσχυση του Instagram & άλλων κοινωνικών δικτύων.
Το astralón Digital Agency, στο πλαίσιο της συνεργασίας του με την Crepaland, προχώρησε στη σύνταξη και ανάλυση ψηφιακού πλάνου επικοινωνίας. H προσέγγιση κοινού νεανικής ηλικίας, η μελέτη ανταγωνισμού, οι ευκαιρίες αλλά και τα αδύναμα σημεία, η επιλογή νέων κοινωνικών δικτύων καθώς και η ενδυνάμωση υπαρχόντων είναι μερικά από τα συμπεράσματα που ξεχώρισαν από την ανάλυση, ενώ παράλληλα οδήγησαν στη δημιουργία νέου περιεχομένου και ψηφιακών εκστρατειών με ιδιαίτερη έμφαση στο TikTok.
Στόχοι όπως η αύξηση της αναγνωρισιμότητας & αλληλεπίδρασης, η ενεργή συμμετοχή των χρηστών αλλά και του προσωπικού καθώς και η προσέλκυση B2B και B2C πελατών, καθόρισαν τα κανάλια, το περιεχόμενο, την αισθητική και το μήνυμα.
Πολύ σημαντικά αποτελέσματα που καταγράφηκαν ήταν: η πηγαία οργανική απήχηση, η αύξηση της λίστας εγγεγραμμένων χρηστών και η αύξηση του ενδιαφέροντος τόσο για τα προϊόντα όσο και για τις ευκαιρίες επένδυσης.
@crepaland Crepaland moments 💕 Μοιραστείτε την αγαπημένη σας γλυκιά απόλαυση! ✨ #CrepaLand #CrepaLandGreece #Creperie #Chocolate #Crepes #Cyprus #Greece ♬ original sound - Crepaland
Τοποθεσία: Ελλάδα
Προκλήσεις:
Είσοδος της Crepaland στην πλατφόρμα του TikTok
Δημιουργία κοινότητας & αύξηση αναγνωρισιμότητας
Παραγωγή οπτικά εντυπωσιακού περιεχομένου που προκαλεί την περιέργεια του χρήστη μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα
Παράλληλη ενδυνάμωση των υπαρχόντων ψηφιακών καναλιών
Κοινό – στόχος:
Ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης/ νέοι πιθανοί franchisees
Χρήστες 14 έως 22 ετών (buyers & decision makers)
Ενέργειες:
Η μελέτη του ανταγωνισμού, η τρέχουσα δυναμική του TikTok στην Ελλάδα που αριθμεί περισσότερους από 3.5 εκατομμύρια χρήστες (Ναυτεμπορική, Δεκ 2023), η προσέγγιση της Gen Z αλλά και η επικοινωνία της ομάδας του astralón με την ομάδα του TikTok στην Ελλάδα για την εφαρμογή των best practices σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο, έδειξαν ότι η πλατφόρμα αυτή αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για την εταιρεία.
Η Crepaland καθόρισε τις επιλογές εκείνες από το menu που έχουν κερδίσει την αγάπη των πελατών, αλλά και που έχουν ιδιαίτερη σημασία για την κερδοφορία της αλυσίδας και των franchisees.
Με παραγωγή του astralón και σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη Κυριάκο Νοχουτίδη, η Crepaland δημιούργησε πρωτότυπο περιεχόμενο σε μορφή σύντομων βίντεο διάρκειας έως 30 δευτερολέπτων. Το περιεχόμενο αυτό χαρακτηρίζεται από σύντομα slogan, upbeat μουσική και μοντέρνα αισθητική, τα οποία δημιουργούν ένα αποτέλεσμα “so fresh, so good”, που αντικατοπτρίζει τη γεύση της Crepaland. Παράλληλα, το περιεχόμενο ολοκληρώθηκε από το δημιουργικό τμήμα της astralón που πρόσθεσε ευφάνταστα motion graphics. Το project συνεχίστηκε με την ανάρτηση του περιεχομένου και την προώθησή του στο νεανικό κοινό του TikTok.
Και ο στόχος της αξιοποίησης της μεγάλης οργανικής απήχησης που διακρίνει το TikTok επετεύχθη! Σε λιγότερο από 6 μήνες, χωρίς influencers και με μικρότερο από 1000€ lifetime budget, μεταφέραμε στη νέα γενιά τον ενθουσιασμό μας, την pop αισθητική, τη πλούσια γεύση και μετρήσαμε:
- Engagement rate 4%
- Περισσότεροι από 1100 followers
- 7.700 likes
- Πάνω από 3.000.000 impressions
- Πάνω από 2.000.000 video views
- Ένα βραβείο στα Estia Awards 2024, στην κατηγορία ‘Social & Digital Presence & Community Management’.
Στοιχεία καινοτομίας:
- Η δημιουργία περιεχομένου με pop αισθητική που μεταφέρει τον ενθουσιασμό, την ποιότητα και τη γεύση των προϊόντων της Crepaland στη νέα γενιά.
- Πέρα από την business-to-consumer επικοινωνία μας, η έρευνα κοινού μας αποκάλυψε πως στο TikTok υπάρχει ακόμη μια ομάδα σημαντική για την κερδοφορία και την επιτυχία της Crepaland. Εκείνη των ιδιοκτητών καταστημάτων εστίασης. Έτσι δρομολογήσαμε εκστρατείες με στόχο την συμπλήρωση φόρμας ενδιαφέροντος από εργαζόμενους της εστίασης/ πιθανούς νέους επενδυτές.
- Η ενθάρρυνση franchisee-generated content: Ενθαρρύναμε τους υπάρχοντες συνεργάτες καταστημάτων franchise της Crepaland να δημιουργούν περιεχόμενο από τα δικά τους καταστήματα. Η ενεργή συμμετοχή τους στην αλυσίδα, είναι σημαντική τόσο για την επιτυχία όλης της εταιρίας, όσο και της παρουσίας στα social media.
Η ανταπόκριση του κοινού αύξησε τα οργανικά αποτελέσματα. Διαγωνισμοί που συγκέντρωσαν περίπου 3.000 νέους εγγεγραμμένους χρήστες στη λίστα ενημέρωσης, ιδιωτικά μηνύματα σχετικά με το κοντινότερο κατάστημα, αλληλεπίδραση και διαμοιρασμός του περιεχομένου από τους ακόλουθους καθώς και αυξημένη προσέλευση στα καταστήματα ήταν μερικά από τα αποτελέσματα που μέτρησε η ομάδα του astralón.
Η αλληλεπίδραση με τον κόσμο και το νέο ηλικιακά κοινό που επιλέγει τα καταστήματά μας, μας αποκαλύπτει πως αυτό ήταν μόνο η αρχή. Αναλύοντας όλες τις εκθέσεις και τα στοιχεία των δράσεων, η Crepaland σε συνεργασία με το astralón, καταρτίζουν νέο πλάνο για την παραγωγή νέου περιεχομένου υψηλής ποιότητας και αισθητικής, που απευθύνεται σε όλες τις γλώσσες, τα φύλλα, τις περιοχές της Ελλάδας.
Πέρα από το κανάλι του TikTok και πάντα με βάση το πλάνο ψηφιακού marketing, αξιοποιήσαμε κάθε social media channel που έχει επιλεχθεί, με την παραγωγή διαφορετικού υλικού σε αρκετές περιπτώσεις για κάθε κανάλι. Η ενίσχυση στο κανάλι του Instagram, με ποιοτικότερο, πιο νεανικό και πιο συχνό περιεχόμενο, έφερε αντιστοίχως σε λιγότερο από 6 μήνες αύξηση 20% σε followers και reach.
Links:
Crepaland TikTok
Estia Awards 2024