Φτιάχνοντας Τις Καλύτερες Διαφημίσεις Facebook Στο MailChimp
Πριν από μερικούς μήνες, το MailChimp παρουσίασε τις διαφημιστικές καμπάνιες του Facebook στην πλατφόρμα του, ένα έξυπνο, ισχυρό εργαλείο που μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε νέα ακροατήρια και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Μήπως δεν είστε όμως σίγουροι πώς να ξεκινήσετε;
Από τότε που έκανε το ξεκίνημα με τις διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook, το MailChimp επιμελήθηκε περιεχόμενο ώστε να σας βοηθήσει να μάθετε τα βασικά των διαφημίσεων στο Facebook και να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική καμπάνιας.
Δεν είναι μόνο εύκολο να σχεδιάσετε όμορφες διαφημίσεις στο MailChimp που να ταιριάζουν με το στυλ του brand σας, αλλά επιπρόσθετα σας εξοικονομεί χρόνο και ενέργεια που διαφορετικά θα ξοδεύατε κατά την πλοήγησή σας σε 2 διαφορετικά site.
Μεγαλύτερη απόδοση στη διαφήμισή σας
Εάν έχετε διαφημίσει ποτέ προϊόντα σας στο Facebook, μπορεί να αισθανθήκατε λίγο σα να ρίχνετε χρήματα σε μια μαύρη τρύπα. Μπορείτε να δείτε πόσα άτομα βλέπουν και κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας, αλλά είναι δύσκολο να διαπιστώσετε εάν αυτά τα κλικ οδηγούν σε πωλήσεις.
Όταν συνδέετε το κατάστημά σας και δημιουργείτε διαφημίσεις Facebook στο MailChimp, η ολοκληρωμένη του αναφορά σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε το ROI, τους καινούριους πελάτες, τις συνολικές παραγγελίες, τους ανθρώπους που προσεγγίσατε κ.α. Θα γνωρίζετε ακριβώς πόσα χρήματα φέρνουν οι διαφημίσεις σας – και αν πρέπει να προσαρμόσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ ώστε να βελτιώσετε την απόδοσή της.
Βρείτε άτομα που μοιάζουνε με τους καλύτερους πελάτες σας
Κανένας δεν γνωρίζει καλύτερα από εσάς το κοινό-στόχο σας, και η λίστα των πελατών για την οποία έχετε εργαστεί σκληρά ώστε να τη χτίσετε, το αποδεικνύει. Αντί να ξεκινάτε από το μηδέν με τις επιλογές στόχευσης του Facebook, μπορείτε να αυξήσετε το κοινό σας χρησιμοποιώντας τη λίστα σας στο MailChimp.
Για να επεκτείνετε την απήχησή σας και να πουλήσετε περισσότερα πράγματα, μπορείτε ακόμη και να δημιουργήσετε ένα παρόμοιο κοινό στο Facebook το οποίο έχει παρεμφερή ενδιαφέροντα με τη λίστα των πελατών σας. Επιπλέον, τα εργαλεία τμηματοποίησης και οι επιλογές δημογραφικής στόχευσης, σας δίνουν τη δυνατότητα να περιορίσετε το κοινό αυτό ακόμη περισσότερο.
Οπότε, συνδυάζοντας το email marketing με τις διαφημίσεις του Facebook, προσθέτει όχι μόνο περισσότερη αξία στις λίστες των email σας, αλλά βοηθά επίσης την επιχείρησή σας να γεννά περισσότερες πωλήσεις.
Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε;
Πηγή: MailChimp