Η πολυαγαπημένη μας καλλιτέχνις Ρουμπίνα Σαρελάκου παρουσίασε την ατομική της έκθεση «από τη φύση στη γεωμετρία» κόσμημα – ζωγραφική – χαρακτική στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη τον Οκτώβριο του 2017. Λίγους μήνες πριν από την επόμενη ατομική της έκθεση στα Ιωάννινα, σας παρουσιάζουμε μια μελέτη περίπτωσης, για την υπέροχη πορεία που διανύουμε μαζί.

Η έκθεση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον βιβλιοδέτη Κώστα Μπουντούρη, ενώ επιμελητής ήταν ο αρχιτέκτωνας και δόκτορ ιστορίας της τέχνης, Γιάννης Παπαϊωάννου. Η καλλιτέχνις οργάνωνε και δούλευε ασταμάτητα για αυτή την όμορφη παρουσίαση για περισσότερο από ένα χρόνο, παράλληλα με τη δική μας ομάδα, η οποία οργάνωνε την ψηφιακή παρουσία της έκθεσης αλλά και της πολύχρονης καλλιτεχνικής της δραστηριότητας.

Η έκθεση ήταν μια αξιοσημείωτη πρόκληση για όλους. Παρακάτω παρουσιάζονται βασικά σημεία:

Τοποθεσία

Αθήνα, Γκαλερί Ζουμπουλάκη

Η πρόκληση

  • Να ενημερώσουμε και να αλληλεπιδράσουμε με το κοινό στόχο της Ρουμπίνα Σαρελάκου.
  • Να καλέσουμε τους χρήστες και τελικά να τους καλωσορίσουμε στη μεγάλη νύχτα των εγκαινίων, και φυσικά καθ΄όλη τη διάρκεια της δεκαήμερης έκθεσης στη γκαλερί.
  • Να δημιουργήσουμε περιεχόμενο που ήταν απόλυτα σύμφωνο με την αισθητική της έκθεσης και της καλλιτέχνιδας.

Target Audience

Φίλοι, φίλοι φίλων και φίλοι της τέχνης.

astralon-roubina-sarelakou-zoumboulakis-galleries

Ενέργειες

Η ομάδα μας ανέπτυξε και εφάρμοσε μια στρατηγική βασισμένη στις ανάγκες, τόσο της καλλιτέχνιδος όσο και της γκαλερί, διασφαλίζοντας ότι οι αποφάσεις μας επικεντρώνονται στα στοιχεία εκείνα του ψηφιακού μάρκετινγκ που είναι περισσότερο συναφή και με τις δύο. Καθώς ο κόσμος μετακινείται από τα έντυπα κανάλια στα ψηφιακά, ενθαρρύναμε την Ρουμπίνα Σαρελάκου να μας εμπιστευτεί στα νέα δεδομένα της επικοινωνίας και έτσι – ψηφιακά πλέον – να προσκαλέσουμε τους φίλους της τέχνης. 

Πριν, αλλά και κατά τη διάρκεια της έκθεσης, σχεδιάσαμε και τρέξαμε διαφημιστικές καμπάνιες στη σελίδα του Facebook.

Δημιουργήσαμε μια εκδήλωση στη σελίδα του Facebook και προσθέσαμε ως συνδιοργανωτή την γκαλερί, ώστε να προσκαλέσουμε και να πληροφορήσουμε όλους τους επισκέπτες σχετικά με την έκθεση, τα εγκαίνια αλλά και την ξενάγηση του Γιάννη Παπαϊωάννου.

Μια σύντομη παρουσίαση επιλεγμένων έργων τέχνης δημοσιεύθηκε δύο εβδομάδες πριν την ημερομηνία έναρξης, προβάλοντας ένα μικρό δείγμα της αξιοθαύμαστης καλλιτεχνικής δημιουργίας. 

Φροντίσαμε να ψάξουμε στο διαδίκτυο και να εντοπίσουμε όλα τα διαφορετικά μέσα που ανέφεραν ή παρουσίαζαν την έκθεση ή την καλλιτέχνη. Δημιουργήσαμε επίσης περιεχόμενο γύρω από επιλεγμένους συνεργάτες αυτής της μεγάλης προσπάθειας.

Δύο newsletters στάλθηκαν σε συγκεκριμένες ημερομηνίες, πληροφορώντας και υπενθυμίζοντας στους εγγεγραμμένους χρήστες την ξεχωριστή διοργάνωση.

Τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram του Astralón έτρεξε μια διαφημιστική καμπάνια με παράλληλη ανάρτηση δημοσιεύσεων στα ψηφιακά κανάλια μας,  Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin  και αποστολή  newsletter. Ακόμη, ένα banner δημοσιεύτηκε για περισσότερο από δύο εβδομάδες στο blog μας.

Τέλος, φροντίσαμε ώστε να εντοπίσουμε, να καταγράψουμε και να αποκριθούμε σε όλους τους χρήστες που διαμοιράστηκαν ψηφιακά υλικό (hashtags, mentions, check-ins etc.) κατά τη διάρκεια της έκθεσης.

astralon-roubina-sarelakou-zoumboulakis-people

Αποτελέσματα

  • Σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας στη γκαλερί κατά τη διάρκεια της δεκαήμερης έκθεσης.
  • Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της καλλιτέχνιδας και του ονόματος της έκθεσης.
  • Εκδήλωση στο Facebook: Απήχηση 6.800 χρήστες.
  • Μείωση της διαφημιστικής δαπάνης ως αποτέλεσμα της αλληλεπίδρασης των χρηστών και της δια στόματος δημοσιότητας.
  • 55% των χρηστών άνοιξαν το newsletter που στάλθηκε πριν τα εγκαίνια από το λογαριασμό της καλλιτέχνιδας.
  • + 350% αύξηση των προβολών της σελίδας του Facebook.
  • +176% νέα like στη σελίδα του Facebook.
  • +393% αύξηση της απήχησης της σελίδας του Facebook.
  • +223% αύξηση της αλληλεπίδρασης των δημοσιεύσεων.
  • Περισσότεροι από 750 φίλοι παρευρέθησαν στα εγκαίνια για να θαυμάσουν την δουλειά της Ρουμπίνας Σαρελάκου.
  • Για περισσότερες από 10 ημέρες υποδεχόμασταν με μεγάλη χαρά τους επισκέπτες της gallery και τους ξεναγούσαμε στα έργα τέχνης.
  • Συλλέκτες απέκτησαν μοναδικές χειροποίητες δημιουργίες
  • Αρκετές προτάσεις συζητήθηκαν σχετικά με τη συνέχεια του ταξιδιού.

Σύνδεσμοι

Σελίδα Facebook
Εκδήλωση στο Facebook
Καμπάνια Newsletter
Ιστοσελίδα Ρουμπίνας Σαρελάκου

astralon-roubina-sarelakou- jewelry

astralon-roubina-sarelakou-nausika

astralon-roubina-sarelakou-case-study-red-paintings

astralon-icon-logo