Το Εκθαμβωτικό Case Study Του Broadway Nights
Κυρίες & Κύριοι, Θα σας παρουσιάσουμε την μελέτη περίπτωσης του μουσικοχορευτικού show Broadway Nights, που πραγματοποιήθηκε για δυο μοναδικές παραστάσεις στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, τον Ιανουάριο του 2018.
Τ ο Broadway Nights είναι ένα μουσικοχορευτικό κολάζ των πιο διάσημων musical όλου του κόσμου, στο οποίο πρωταγωνίστησε η ομάδα musical K’s Blink, που αποτελείται από 75 καλλιτέχνες και προέρχονται ισομερώς από το χώρο της υποκριτικής, της μουσικής και του χορού.
Η σκηνοθεσία, οι χορογραφίες και η ενδυματολογία ανήκουν στην πολυτάλαντη Δήμητρα Καστέλλου, που αποφάσισε να αξιοποιήσει τα ψηφιακά εργαλεία και να επικοινωνήσει διαδικτυακά αυτή την αξιοθαύμαστη προσπάθεια της ομάδας, ελπίζοντας να καταφέρει μια επιτυχή sold out παράσταση. Και τότε ήταν που την ρωτήσαμε: “Τι θα έλεγες για 2 sold out παραστάσεις;”
Υπάρχουν πολλοί λόγοι που το project αυτό ήταν πραγματικά εξαιρετικό για όλους τους συμμετέχοντες. Καταρχήν, τη χρονιά αυτή συνευρέθηκαν και συμπρωταγωνίστησαν επάνω στη σκηνή 167 καλλιτέχνες! Ένας ακόμη λόγος είναι πως το συγκεκριμένο project ήταν εκτός της αυστηρά εμπορικής σφαίρας, γεγονός που μας προσέφερε μια σπουδαία ευκαιρία να εξερευνήσουμε νέα πεδία στη διαφήμιση. Παρακάτω παρουσιάζονται ορισμένα βασικά σημεία:
Τοποθεσία
Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
Η πρόκληση
- Να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα.
- Να αλληλεπιδράσουμε με το κοινό στόχο και να τους εμπλέξουμε στο ταξίδι της παράστασης, ενθαρρύνοντας τις αλληλενέργειες τους.
- Να εμπλέξουμε και να παρουσιάσουμε όλα τα μέλη της ομάδας, δείχνοντας έτσι πόσο εκτιμούμε τη συμμετοχή τους.
- Να αυξήσουμε τις κρατήσεις εισιτηρίων.
Κοινό Στόχος
- Κάτοικοι της Βόρειας Ελλάδας (Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Δράμα, Βέροια, Κατερίνη κλπ.).
- Λάτρεις του θεάτρου και των musicals, καθώς και χρήστες που αναζητούν ψυχαγωγία.
- Φίλοι της ομάδας και φίλοι των τεχνών.
Ενέργειες
Η ομάδα μας είχε μόνο τρεις μήνες στη διάθεσή της και ανέπτυξε μια ψηφιακή στρατηγική η οποία βασίστηκε στις προκλήσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω, ενώ ευθυγραμμίστηκε με όλα τα κανάλια επικοινωνίας (τύπος και τηλεόραση).
Εντοπίσαμε συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς και ορίσαμε αποτελεσματικές ομάδες κοινών για κάθε προωθητική ενέργεια, θέτοντας στόχο την αύξηση της αλληλεπίδρασης.
- Σχεδιάστηκαν social media editorial calendars σε μηνιαία βάση ώστε να εξασφαλίσουμε την ενημερωμένη ροή περιεχομένου που παρήγαγε η ομάδα.
- Δημιουργήθηκαν λογαριασμοί τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram, επικοινωνώντας καθημερινά την σκληρή δουλειά της ομάδας. Ακόμη, διοργανώθηκε ένας διαγωνισμός στο Facebook αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της παράστασης και γεννώντας δια στόματος δημοσιότητα, καθώς και συστάσεις από τους χρήστες.
- Διοργανώθηκε μια εκδήλωση στο Facebook – με 3,4 χιλιάδες απαντήσεις! – η οποία ενημέρωνε παράλληλα πολύ αποτελεσματικά τους χρήστες που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την παράσταση.
- Εξερευνήσαμε σχεδόν κάθε τύπο δημοσίευσης που μας προσφέρει το Facebook και το Instagram, όπως φωτογραφίες, videos, κείμενο, canvas ads, carousels, φόρμες συλλογής στοιχείων, live videos και gifs.
- Ένα μήνα πριν την παράσταση και αφότου ξεκίνησε η προπώληση των εισιτηρίων, προσεγγίσαμε τους χρήστες που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον με επαναληπτικό marketing. Ακόμη, δημιουργήσαμε ένα λαμπερό Facebook frame, προσφέροντας στους χρήστες την ευκαιρία να βγάζουν selfies και να διαμοιράζονται τη φωτογραφία τους με μοναδικό τρόπο!
- Φροντίσαμε να ερευνούμε συνεχώς το διαδίκτυο και να παρακολουθούμε όλες τις αναφορές της ομάδας ή του τύπου σχετικά με την παράσταση. Επιπρόσθετα, δημιουργήσαμε περιεχόμενο γύρω από τους συνεργάτες αυτής της υπέροχης νύχτας.
- Ένα newsletter στάλθηκε λίγες ημέρες πριν από τη μεγάλη βραδιά για να ενημερώσει και να υπενθυμίσει στους εγγεγραμμένους χρήστες να κλείσουν το εισιτήριό τους.
- Μια playlist με τα περισσότερα από τα πρωτότυπα τραγούδια που επιλέχθηκαν από την ομάδα K’s Blink για την εμφάνισή τους, δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα του Spotify, αναρτήθηκε στο astralon.gr και διαμοιράστηκε στα κοινωνικά δίκτυα.
- Συχνές δημοσιεύσεις αναρτούνταν στα ψηφιακά κανάλια του Astralón στο Facebook, στο Instagram, στο Twitter, στο Linkedin και μέσω Newsletter. Ακόμη, ένα banner δημοσιεύτηκε στο blog του astralon.gr για περισσότερο από δύο εβδομάδες.
Τέλος, μέσα από τα συγκεκριμένα hashtags #broadwaynights2018 και #broadwaynightsGR παρακολουθήσαμε όλες τις αναφορές.
Αποτελέσματα
- Δύο μαγικές sold out παραστάσεις, με χωρητικότητα 1.200 θέσεις έκαστως.
- Δέκα λεπτά χειροκροτήματος, αμέτρητες αγκαλιές και δάκρυα χαράς στο τέλος κάθε παράστασης.
- Αύξηση της αναγνωρισιμότητας γύρω από την ομάδα K’s Blink, καθώς και της εξαιρετικής της προσπάθειας.
- Μειωμένη διαφημιστική δαπάνη ως αποτέλεσμα της αλληλεπίδρασης των χρηστών και της διαφήμισης από στόμα σε στόμα.
- Περισσότερα από 2.000 facebook page likes σε μόλις 90 ημέρες.
- Το Facebook frame προστέθηκε σε φωτογραφίες περισσότερες από 150 φορές.
- Facebook Event: Απήχηση 179.000 users/ 10.000 Προβολές / 3.400 Απαντήσεις.
- Facebook Campaigns: 7,836 χρήστες προχώρησαν σε κάποια ενέργεια/ 8,119 προβολές video/ 221,773 συνολικές εμφανίσεις.
Links
Facebook Page
Instagram Account
Facebook Event
Newsletter Campaign
Broadway Nights Website
Φωτογραφίες του Don Giorgos.