Με τους παρακάτω τρόπους επέλεξαν brands, εταιρίες τεχνολογίας κι άλλοι οργανισμοί να αντιδράσουν στην δολοφονία του George Floyd στη Μινεάπολη και να πάρουν θέση απέναντι στον ρατσισμό, την αδικία και την ανισότητα. Γιατί η σιωπή δεν αποτελεί πλέον επιλογή.

Οι εταιρίες ήταν και θα είναι πάντα ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του κόσμου μας. Οι δραστηριότητές τους έχουν άμεσο αντίκτυπο στην κοινωνία μας, και πλέον, τα τμήματα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης δημιουργούν όλο και περισσότερο μηνύματα που προωθούν την ενδυνάμωση όλων των κοινωνικών ομάδων, την ισότητα αλλά και τη διαφορετικότητα. Την 25η Μαΐου, ο George Floyd κείτεται νεκρός στο δρόμο. Το όνομά του, μαζί με εκείνα των Breonna Taylor, Ahmaud Arbery και Tony McDade έρχονται να προστεθούν στην λίστα των Αφροαμερικανών που σκοτώθηκαν το 2020. Μετά το περιστατικό και τις ακόλουθες διαδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα σε διάφορες πόλεις των Ηνωμένων Πολιτειών, πολλές εταιρίες αποφάσισαν να εκφράσουν στις αναρτήσεις τους στα social media την αλληλεγγύη τους στη Μαύρη κοινότητα.

Netflix

Ο ηγέτης στην κατηγορία του online streaming δεν θα μπορούσε να λείπει από τη λίστα. Το Netflix πήρε την δική του θέση απέναντι στον ρατσισμό.

YouTube

Η αμερικάνικη πλατφόρμα video μοιράστηκε τα δικά της μηνύματα μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ επίσης πρόσφερε $1M για την αντιμετώπιση της κοινωνικής αδικίας.

Instagram

Με περισσότερο από 1 δισεκατομμύριο αυτή τη στιγμή χρήστες, το Instagram ενθαρρύνει την κοινότητά του να διαμοιράζει ιστορίες με το hashtag #ShareBlackStories, ενώ παράλληλα το Facebook προσφέρει 10 εκατομμύρια δολάρια για ενέργειες και οργανισμούς που έχουν ως κύριο μέλημα τον τερματισμό της φυλετικής αδικίας.

Spotify

Η περίφημη Σουηδική πλατφόρμα streaming, που ιδρύθηκε το 2006, όπως και οι περισσότεροι από το χώρο της μουσικής βιομηχανίας, ήταν από τις πρώτες εταιρίες που εξέφρασε την στήριξή της στη μαύρη κοινότητα. Ακολουθεί η δήλωσή της.

HBO

Το παλαιότερο και μεγαλύτερης διάρκειας συνδρομητικό κανάλι των Ηνωμένων Πολιτειών δεν θα μπορούσε να σιωπεί. Η HBO όχι μόνο μοιράστηκε την δική της άποψη απέναντι στο ρατσισμό αλλά άλλαξε και το όνομα του λογαριασμού της στο Twitter σε #BlackLivesMatter.

View this post on Instagram

#BlackLivesMatter

A post shared by HBO (@hbo) on

Adobe

Η Adobe, η Αμερικάνικη πολυεθνική εταιρία λογισμικού με έδρα την Καλιφόρνια, φέρνει τη δημιουργικότητα στο προσκήνιο, συνεχίζει να υποστηρίζει ποικίλες φωνές και να βρίσκεται δίπλα στην μαύρη κοινότητα.

Hulu

Ακόμη μία πλατφόρμα video, της οποίας κύριος ιδιοκτήτης είναι Walt Disney, δημιούργησε επίσης μία ανάρτηση για να δείξει την στήριξή της στο κίνημα για τις ζωές των Αφροαμερικανών.

Pixar

Η αμερικάνικη εταιρία παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών, δημιουργός του Toy Story franchise, έκανε τη δική της σχετική ανάρτηση.

Twitter

Η Αμερικάνικη πλατφόρμα microblogging και αγαπημένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα, ήταν ένας από τους πρώτους tech γίγαντες που έφεραν στο προσκήνιο το #BlackLivesMatter

Giphy

Το κανάλι του Giphy, η αμερικανική διαδικτυακή βάση δεδομένων και μηχανή αναζήτησης για GIFs, που πριν από λίγες μέρες αγοράστηκε από το Facebook, διαμοιράστηκε το ακόλουθο GIF στα προφίλ του στα κοινωνικά δίκτυα.

View this post on Instagram

Black Lives Matter. GIF by @intoactionus

A post shared by GIPHY (@giphy) on

Shazam

Η αγαπημένη εφαρμογή που αναγνωρίζει τα μουσικά τραγούδια που παίζουν γύρω σας, δείχνει την αλληλεγγύη της στις μαύρες φωνές και κοινότητες.

Coachella Festival

Το φημισμένο μουσικό φεστιβάλ που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην Καλιφόρνια, αποτελεί συνώνυμο της μουσικής και της ενότητας, υποστηρίζοντας την μαύρη κοινότητα.

Pitchfork

Η πιο αξιόπιστη φωνή στη μουσική, το αμερικανικό διαδικτυακό περιοδικό με έδρα το Σικάγο, αναφέρει μαζί με τη δήλωσή του και ορισμένους οργανισμούς στους οποίους μπορεί κάποιος να κάνει μια δωρεά.

NBA

Πίσω στο 2015, ακτιβιστές που μάχονται για την φυλετική ισότητα υποστήριξαν πως το ποσοστό των μαύρων παικτών στο NBA, το εθνικό πρωτάθλημα μπάσκετ των Ηνωμένων Πολιτειών ήταν 74.4%. Σήμερα δεν θα μπορούσαν να σιωπούν.

Nike

Το παγκοσμίως μεγαλύτερο αθλητικό brand αντιστρέφει το slogan του και ζητά από το κοινό του να συμμετέχει στην αλλαγή. Η Nike δείχνει για μία ακόμη φορά την στήριξή της προς την κοινότητα των μαύρων, όπως είχε κάνει και στην περίπτωση του Kaepernick. Η εταιρία έστησε ολόκληρη καμπάνια πάνω του, παρόλο που εκείνος γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου πριν από ένα παιχνίδι προς ένδειξη διαμαρτυρίας για την φυλετική ανισότητα και κατακρίθηκε από πολλούς, γεγονός που οδήγησε σε πολλά καμένα ζευγάρια καμμένων παπουτσιών.

Adidas

Ο δεύτερος μεγαλύτερος παίκτης της κατηγορίας στο χώρο των αθλητικών ειδών έκανε τη δική του δήλωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πέραν αυτού και πηγαίνοντας ένα βήμα παρακάτω έκανε retweet στην ανάρτηση της Nike δείχνοντας την αλληλεγγύη της αλλά και ότι σε όλο αυτό τα brands στέκουν ενωμένα. Kudos!

PUMA

Η γερμανική πολυεθνική εταιρία αθλητικών ειδών έδειξε την αλληλεγγύη της δημιουργώντας banners με την φωτογραφία του Τόμι Σμιθ να υψώνει τη γροθιά του στο βάθρο ενάντια στον ρατσισμό. Εκτός από τις αναρτήσεις, η PUMA υποστηρίζει το Minnesota Freedom Fund και ζήτησε από το κοινό της να ακολουθήσει το παράδειγμά της.

Asos

Η Asos υποστηρίζει ότι η σιωπή δεν είναι επιλογή. Η βρετανική online εταιρία μόδας και καλλυντικών δημιούργησε την δική της ανάρτηση διαμαρτυρίας, δηλώνοντας ταυτόχρονα την πρόθεσή της να προσφέρει ένα ποσό σε κάποιο σχετικό οργανισμό τις προσεχείς ημέρες.

View this post on Instagram

Silence isn’t an option. We share the sorrow and outrage of the world over the grave injustice leading to the tragic loss of George Floyd's life, along with Breonna Taylor, Ahmaud Arbery, Tony McDade and so many other Black lives. We may be a brand, but we’re also made up of real people who care deeply about standing alongside ALL our ASOSers. That means we also understand just how important it is to put meaningful action behind all that we do. So, we will be making a donation to a relevant organization in the coming days. We’re constantly working on ways to support positive change and we’ll continue to give a voice to important conversations, today and always. We hear you and we stand with you.

A post shared by MORE THAN FASHION (@asos) on

Amazon

Ο αμερικάνικος πολυεθνικός τεχνολογικός κολοσσός, κι όπως αναφέρεται “μία από τις μεγαλύτερες οικονομικές και πολιτιστικές δυνάμεις επιρροής στον κόσμο”, έδειξε κι αυτός με τη σειρά του την αλληλεγγύη του στην κοινότητα των μαύρων.

Beats by Dre

Το κορυφαίο brand για τον ήχο που συν-ιδρύθηκε από τον Αμερικανό ράπερ Dr. Dre και εξαγοράστηκε το 2014 από την Apple, αγκαλιάζει την κοινότητα των Μαύρων με μια ισχυρή δήλωση.

Universal Music Group

Η μουσική βιομηχανία και οι περισσότερες δισκογραφικές εταιρίες, όπως οι Capitol Records, Republic Records, Island Records, Def Jam και Interscope, για ν’ αναφέρουμε μόνο μερικές, αποτελούν πάντοτε κινητήρια δύναμη για εποικοδομητικές αλλαγές.

SAVEUR

Το περιοδικό SAVEUR, αγαπημένος οδηγός για το φαγητό και την μαγειρική, με έδρα τη Νέα Υόρκη, εκφράζει την υποστήριξή του στις αυτόχθονες και μαύρες φωνές.

TASCHEN

Δεν περιμέναμε τίποτα λιγότερο από μια εταιρία που πρωτοπόρησε δημιουργώντας λευκώματα τέχνης για τα mainstream βιβλιοπωλεία, φέρνοντας την τέχνη πιο κοντά στο “μη ελιτ” κοινό.

astralon-icon-logo